Häj på er!

söndag ... så tråkigt.
här sitter jag och försöker läsa till min hemtenta, men jag blir inte klokare för fem öre - har alltid haft svårt att sätta igång, skjuter på de så jag kommer sitta där fredag 23:00, en timme till inlämning och hetsa mig igenom kalaset.
men jag har planerat att blir mer produktiv och vara smått "klar" på fredag, .. haha vem försöker jag lura egentligen?
 
helgen sprang förbi, som alla helger, med gymbesök, fotboll, ikea, köpt GTAV (GTA5), söndagsmiddag och fotboll. - hittade en hel del mys på IKEA, vi glömde det vi var ute efter, och köpte allt annat istället, som alltid?
det enda STORA vi är ute efter nu är en kista, en stor sjöröva kista i gammalt material, så vi kan ha massa skit i den.
men det var lättare sagt än gjort.
 
GTA5 har jag inte fått pröva än ... ingen mening och fråga Carl om man får spela ens, ingen mening att fråga han nåt om hemtentan heller, för då blir det sura och ilskna miner, så jag fick ta plats i sovrummet så jag inte skulle slå in pannbenet på honom av ilska (y)
 
någon annan jag vill slå är läraren i Religion vi har nu, hela tentan handlar praktiskt taget om buddhism, så LÅT oss lägga den föreläsning dagen innan inlämning? så tar vi två veckor av islam, judendom och kristendom (som vi inte behöver) - så när hela klassen fråga honom ifall vi kan ta den föreläsningen imorgon istället för torsdag och han fråga "skulle det vara relevant för alla?" ÅHFAN!?! - han kanske går på droger, finns ju ingen bättre förklaring!
- SÅ efter morgondagen kanske jag är klokare. 

får åka till Apple imorgon också, då nya iOS7 har fuckat upp min mobil. - såååå arg. 
vill bara ha tillbaka det gamla, funktionella iOS(6?)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback