19 Sep.

skönt och komma hem till skåne efter en helg i ronneby, sitt eget liksom.
veckan har rullat på fint, redan torsdag? vi har fått vår uppgift till hemtentan så den ska jag väl sitta med i helgen.
Jag var hemma hos Annie i lund och mös till det i tisdags, så himla fint, tre år har gått sen vi var i Chicago tillsammans men vänskapen hänger i! Jag har skrivit in mig på gym här och känner mig rätt taggad! 
tycker det är ett helt okej gym, det är inte som Wellness hemma, som jag tycker ifs har en sjuk hög klass.
men det är helt ok som sagt, plus att de har Box som pass, (wellness har haft de för länge länge sen, när jag var inskriven = ASmånga årsen) MEN det passet var king, så får hoppas de är lika bra här)
men cola och gottit är fortfarande lika gott, så anledning till gym är mest för att hålla igång och blir lite piggare under den tråkiga vintern!

där har vi den uppdatering.
btw så funderar vi på London över nyår, vi ska suga lite på den karamellen! 
 
Lite NFL på tv, Chicago bears sååååklart.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback