1 Sep.

finally så har vi köpt gardiner, its all set. 
i fredags blev de heldag med emelie nästintill, körde utgång med hennes vänner på kvällen också.
hoppade över canadänsarna, (bestämde oss för en lunch ist imorgon) jag kände inte för att hänga på kåren en hel kväll, lets face it, känns rätt lame. 
MEN det är fantastiskt och bo nära en storstad, att kunna välja en jävla massa resturanger/pubar osv, kanon!
Landskrona för mig är nära Malmö, 20-25 med tåg, många skulle ju säkert tycka det är tusen år däremellan, men man får tänka på vart jag är ifrån (y)

jag klickade hem två böcker .. tänker inte köpa fler heller, de två är de enda jag kommer behöva ha i alla mina kurser under mina 4 år, så då kände jag att det var värt och lägga pengar på de istället för hyra.
 
så det var en liten kvick update det där, imorgon börja som sagt skolan, heja heja heja.
1 september med, det är officielt höst, det har känts idag dessutom, jävla storm.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback