veligt värre.

Jag har alltid klagat på Carl om en sak, att INTE vara sån velpelle.
velas om allt alltså, egentligen ligger det nog i familjen, för jag ser tendenser till sofie också ;)
MÅSTE allting tänkas från grunden och planeras och diskuteras och härjas? "vill ni ha de till middag? eller ska vi köra på de? ni bestämmer, fast han gillar inte de, men ta vad ni vill, fast inte det ..."
BARA KÖÖÖÖÖR! 

Men nu kan jag nog dra sträcket över att jag med är lite velig.
vi har länge planerat London över nyår, men dessa pengar .. Jag tänker mer ekonomiskt, (jag är en riktig snåljävel och sparsam) det har jag nog fått av min far, för mamsen är då INTE sparsam. medans Carl slösar, slösar, slösar.
och hur jag som inte ta något CSN lån, lever bara på sparade pengar och planera så till Juni har MER pengar än vad Carl som får ut full lön (helt ok lön får vi lägga till) är HELT oförståeligt för mig.

enda problemet är att Carls pengar rullar in, medans mina rullar ut. 
absolut, fine jag har råd till London, men då kan jag inte ha mycket kul till resten av året.
men samtidigt - December alltså? vinter i Sverige, man måste komma bort ... och att ha ett fullt sparkonto gör mig inte lyckligare än att ha ett tomt sparkonto, fått fira nyår i London, kollat mycket fotboll osv. 

Det får nog fan blir London ändå, det hör jag ju när jag läser min text igen.
på fredag ska jag jobba lite, får jag väl någon krona inkaserat, dessutom kommer en Jul och en födelsedag efter det där. Lycka är resa, right? - vi syns i London.

skönt att vi fått detta snacket ur världen! hurrrayyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback