mot London.

Så det var ett fint snack med mig själv jag hade här under om London innan.
det var faktiskt så fint och tydligt att vi bokade allting direkt efter, pang pang pang, spontant, snabbt och enkelt, det är ju vad jag står för? that's what I am all about! 
så 30 December till 2 Januari befinner vi oss i London, den 1 Januari befinner vi oss på Emirates Stadium och kollar Arsenal - Cardiff, och därmellan ska vi hinna fira nyår, shoppa, vandra runt, andas in engelsk luft och bara njuta av att vara i världens bästa land, England <3 

tyvärr hinner jag inte träffa min extra familj där borta, det får bli en annan gång.
men mysa med min grabb runt Big beng på tolvslaget? det är väl fantastiskt i sig bara det.



här är sist jag var på Emirates, 2011 - tummen ner såklart. men kul var de.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback