kötta tenta!

på måndag är det tenta som gäller. 
min första tenta ever på svensk mark .. vet inte alls vad som förväntas, hur det ser ut osv.
finals och midterms borta i USA kan jag, men jag har en feeling av att Sverige kräver dubbelt så mer än USA.
(lets face it, SBCC har inga krav jämfört med här) - MEN därav har jag pluggat som en gnu. började i ordentlig tid, vi har två böcker, en på 400 sidor och en på sådär 100? och jag har väl snart betat igenom 400-sidors-boken! 
en film ska kollas på och en tidslinje ska göras. så Grattis till mig för jag äntligen lagt upp allt BRA och i TID!!
kan ju har och göra med att jag är intresserad av historia som jag faktiskt dragit mig i kragen och att föreläsaren varit ordentligt givande. för en gångs skull. 

men jag är en riktig slö jävel med att komma igång på morgonen, finns inget som kan ändra på det.
efter 15 till 22 är jag på G. innan dess läser jag bloggar, kolla 9gag, läser facebook och expressen tusen gånger.
men nu är kl inte ens halv 10, och jag ska till gymmet, tror det kan peppa igång en, lite fysiskt "avlastning"

till helgen jobbar jag ingenting, däremot imorgon och fredag eftermiddag.
på söndag ska vi se MFF's sista hemmamatch, när de ta emot bucklan! kan bli ordentligt med fint.
nästa vecka däremot blir det rätt långa pass på jobb, men det betyder också caaaash. 

längtar dessutom till London, ska önska mig lite pund i julklapp, så jag kan handla på Primark .. WAAAH!
varför har vi inte primark i sverige? alltid är vi sist med allt.

varm oboy, pyjamasbyxor och historiabok, då går det rätt lätt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback