inte alltid bra och vara snäll!

så jag trodde vi hade fått kvällsbesök av en söt liten nyckelpiga, en stor sådan ifs tyckte jag, men söt.
när han landade såg jag den hade 10(!!!!!!!!) prickar, och skrek det är en drottning (har för mig den har mest?) så vi fångade in den, Calle tyckte vi skulle mörda den, medans jag sa absolut inte, drottningen måste ju hitta hem?
så jag googlade, hur många pricka drottningen hade, istället fick jag upp. "monsternyckelpigan" stor, med 10 prickar, och när man ser en sån ska man döda dom direkt för de är giftiga och ta sönder hela Sverige tydligen ...
(finns dock mest bara i skåne än så länge) - Men så om några år, och det blir värre, så vet ni att jag hjälpte till att föra dom vidare! 


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=94&artikel=5643812

 - Så det är bara att sätta igång och mörda nyckelpigor nu mina vänner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback