15 oktober.

tänkte kika in nu medans livet är lite lugnt, eller jag har tagit det lugnt kanske ska tilläggas.
Jag fick omtenta på fråga 2, inte 1an, - som jag skrev sist så var ju det oehört väntat.
men den har jag fixat till nu och Carl ska bara syna den ikväll sen ska den in. 
Rollspel håller vi också på med som vi har redovisning i på måndag, Jag ska vara polis och programledare och har nog filurat ut det mesta jag ska säga och göra. (detta är samhälle) vi ska köra en teater om projektet REVA, som går ut på att "sparka" ut utlänningar och tillbaka till deras krigsländer, lite vad är rätt och vad är fel?
Tagit reda på fakta om Vellinge är på gång, fått bra mailkontakt med ordförande ur Sverigedemokraterna i Vellinge som gett mig bra info, tackar vi för. (Vellinge har knappt invandrare och gillar SD, så thats whyyyy)
GRUPPARBETE ÄR KUL! ..... och alla historiaböcker är hemma och fixade inför Salstentan! ska tilläggas jag inte köpt en enda jävla bok ännu, utan haft makalöst med tur att fått dom på bibblan precis när det varit dags! 

What else?
Jobb ja, jag sa helt åt helvete fel i fredags men prickade alla rätt i söndags, så bring it on.
Kul med extra på kontot tycker jag! - Mer då?! Varit en fin helg, efter jobb i fredags drog jag till Beatrice och hade tjejkväll med hennes vänner, i lördags blev det sjukt mycket ärenden och god mat och efterätt på kvällen.
söndagen bestod av tvätt, middag, Mats&Marie som kom över och borrade upp lite saker till oss, vackert! 

se så snabbt och enkelt det gick, nu ska jag försvinna in i bokvärlden igen.
mellan samhälle, geografi och historia, samt lite fotboll ikväll ... som sagt, vi hörs när vi hörs! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback