studera utomlands liteeee granna?

det här med praktik utomlands är något jag är lite sugen på.
vi har fått lite smått info om det redan nu, trots att det är ju ett litet tag till.
nu handlar det ju inte om ett år utomlands, utan mer veckovis eller nån månad hit och dit.
så jag är jävligt sugen - Jag älskar ju att resa och se nya saker, OCH få se hur det är i andra länder/skolor vore ju hur coolt och bra som helst? och ännu mer plus då jag ska ha Engelska som huvudvämen - vi måste dock hitta eget ställe att bo på, och isåfall hitta en skola.
men eftersom jag har min fina familj på de brittiska öarna så hörde jag av mig till Cathy om vad de skulle tycka om detta, isåfall har mig där boendes hos dom, och att hon få hjälpa hitta mig en skola (haha) typ tjejernas skola, de börja ju motsvarade ettan nästa år. - Cathy blev helt galen direkt och skrev "omg, that sounds brilliant?! let me discuss this with Alan, I can ask around at the girls school, OR i know one in kilmington too, AND one in sute in axminster, .. yeahj, this will be so much fun?!? I am sure they would love to have you in their school"

så vi får väl se, jag har ju boende och skola säkert klappat och klart iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback