löning!

äntligen lön! - hurrrrrra. var väldigt fattigt förra månaden, men nu är jag "rik" som jag vet inte vad.
Rik för att vara student får jag väl tillägga! det är fint med jobb, speciellt nu innan jul = mycket timmar = mycket pengar. 

helgen där himmmaaa har varit lugn och fin, vackert väder, inga stressiga moment.
mys med mina tjejer, mycket kinamat, övernattning hos sofia i nya lägenheten, skitsnack osv.
men det är alltid trevligt att vara tillbaka i skåne, speciellt när det är klarblått jämt, men tyvärr svinkallt.
emma kom hit idag efter jag jobbat och lunchade med mig och fixade ihop ett rätt stort arbete som vi kom faktiskt jävligt långt på! och nu idag fyller Linus 26, så det blev ett jävla kalas (alldeles för stor släkt) - hatar att köpa presenter, men fick blir en tröja till herrn, som Emma fick slå in, för sånt re ju inte jag ut!

dessutom gick mitt gym i konkurs i helgen, tackaaaarrr.
så har glatt fått skriva in mig på friskis istället, blir nog minst lika bra, om inte bättre faktiskt. 
fick ta bort autogiro på skiten också så de inte kan lösa fakturor på skiten ändå .. sånt kan ju klabba rätt så rejält.


DET VAR FANIMIG DET! 
nu är jag så trött så jag dör, upp tidigt imorgon för en heeeeeeel dag i skolan, köttakötta! 
- Ja nån bild blev det visst inte, då blogg.se vägrar att sammarbeta! menmen nästa gång kanske.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback