4 Nov.

så vart den där jäkla tentan gjord. skönt ifs och har den över .. men det va lite klurigt ändå, tror inte jag fått med allt som de vill ha på alla frågor. mest nuddat lite om allt .. förhoppningsvis räcker det, vi får se! 
nu kan man äntligen börja leva igen iallafall, t.om så pass att jag ska dra till gymmet ikväll. inte vart där på år och dar känns det som nu. åhja, än är det inte helt över .. på onsdag har vi excursion ... SÅ Onsdag kl 16:00 är det långhelg till Tisdagen den 12e November. hur fantastiskt är inte det? kursen är över, pluggfri i en vecka typ? Leva livet! Rena festen ju. - Vad annars? det är jävligt mörkt tidigt om kvällarna .. oehört tråkigt.
imorgon är det jobb, lördag är det extremt mycket jobb. Sara (kosken) kommer på Söndag och på fredag ska vi hem till Emma och ha det mysigt i Helsingborg. längtar så till Sara kommer, ska bli otroligt mysigt och se hur hon är nu efter all träning och frisk dessutom? kan knappt fatta det.. så mycket skitsnack, och fikor såklart! 
 
Malmö FF var vi ju på igår dessutom. förjäkla fint.
lite halv tradigt firande tycker jag nog? jävligt coolt såklart, men jag förväntade mig mer... trots allt.
köpte också ett par nya skor på skopunkten .. hade siktet inställt på smink, men fick blir skor, ROLIGT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback