sista Mars!

Det är söndag, jag är bara allmänt lycklig över att alla är hemma och jag får umgås med mina goingar.
sofie är ju hemma från norge så henne sitter jag rätt fastklistrad på, i fredags drog vi hem till andrea, såg på film, hade de mys! igår blev de fest ... jag och sofie, det slutar alltid i fullständig kaos (kaos på ett bra sätt)
har aldrig så kul som jag har med den människan.
Jag kan tycka att utgång på natti under juldagen och påskhelgen är rätt dyrt, 200 kr. men det är ju där man får träffa alla, fick kramas med håkansson igen, möta upp grabbarna! dansa och blir svettig och hitta på bus! 

vid 4 kom jag hem, efter en vild åktur med sofie och alle ... 
det blev ungefär en juldagsfirande i repris fast påsk, det var lika kallt ute, så på den fronten var där ingen skillnad. 

nu ska jag tar det otroligt lugnt, möta upp sofia för en fika tror jag, och ikväll blir de nog film med sofie.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback