fucking jävla Californien.

här ligger jag, 15:00 borta i Santa barbara = skvaller.
fått ihop det med alla mina roomates och grannar på bv.
fått höra så mycket kul, resor, skvaller (som är för bra för att vara sanna) MEN SÄKRA KÄLLOR! 
fester om helgerna .. jag kan riktigt se mig själv där, bland dom, som förr, som i höstas.

15:00 en måndag i SB - vad hade jag på måndagar? jo historia, det var nog där jag var nu.
Mellan 14:30 till 15:30 typ. Jag satt väl och halvsov just nu framför någon projektor. 
kallt så in i var det där alltid också, minns hur värmen slog emot en när man kom ut. - each time. 

vandrade den lilla biten till bv, vilket var högtiden på dagen, för ALLA hade lektion när jag kom hem.
Jag hade alltså varje måndag och onsdag efter 15.30, en hel jävla timme för mig själv.
det var också den enda timmen .... på veckan! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja Santa Barbara, du är vackert ... give me a break.
fucking jävla Californien!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback