Fridaaaay!!

Idag börja spring break där borta i USA!
För ett årsedan åkte vi på vår roadtrip, los Angeles - vegas - san Francisco! Jag och Calle i framsätet hela veckan, körandes och hade det alldeles för jävla roligt! Idag ett årsenare sitter jag i Sverige och på ett kontor i Malmö!

Jobbet går sådär, är väl inte just detta jag vill syssla med hela livet! Haft lite olika funderingar om livet!
Ta sommarjobb på tarkett (bra med pengar!!!!) för att sen börja plugga.. Hoppas på att plugga i Malmö dessutom! Eller köra på här, söka annat under tiden och hoppas på ett jobb som "ger" lite mer!

Jag ville absolut få in en fot i den här branschen, den ger otroligt mycket! Försäljning, kunder, företag osv!

Som tur är!! Så är alla som jobba här sjukt trevliga, vi ha grymt kul ihop!

Nu är det snart helg iallafall, om ett par timmar! Ska bara sova i helgen, ta de lugnt, njuta, tvätta :(
Bästa med att jobba är att man verkligen ser fram emot helgerna!

Åker tillbaka till Blekinge i påsk! Långledigt :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad jobbar du med? :)

Svar: Virotell heter det, säljer massa skit :P
ottosson

2013-03-24 @ 09:43:48
URL: http://hesakrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback