Nationaldagen!

igår satte jag styr mot Göteborg, det ta sin tid, tre timmar minst iallafall.
tungt och säga hejdå till min tös, men hon kommer la hem snart. 

I göteborg var det rena döden, det var ju studenten just idag, jag ville bara ställa bilen och gå.
dessutom körde jag fel (där jag ALLTID kör fel) man tycker ju jag borde lära mig? och lyckades komma upp på älvborgsbron? SKIT GÖTEBORG skrek jag minst 50 gånger samtidigt som en massa studenter stod och skrek i örat på mig. som tur var satt Tess också fast! tillslut parkerade jag bara bilen och gick istället.
det var ingen mening att ens försöka komma till längst ner på avenyn, så jag parkerade längst upp istället.

efter en grymt god mat, och dyr (då skatteåterbäringen kom och man fick gotta sig) och rejält med skitsnack, så körde jag kosan mot Skåne, efter att ha köpt mig en fin jacka på bikbok. 

det gick snabbare till Landskrona iallafall, på två timmar, otroligt skönt. 
nu är jag här, nationaldagen, det ha firats med fika och öl, nu blir det tacos! 
och imorgon bär det av hem mot Blekinge, lär väl blir kaos vid sweden rock också ... bilköer är fint. 

och bilder från kameran kommer som sagt på hemmaplan.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback