10 Juni - Mot Gruvan!

dagarna tickar på, idag har de blivit fikor, och en lång-promenad med mamsen.
imorgon börjar jag jobbar, eller ska jag säga om ett par timmar.
så, sådär mycket uppdatering kommer de kanske inte blir nu mer, inte under mina skift åtminstone.

ska på visning av lägenhet i skåne också, det börja ju närma sig det också.
har tre potentiella lägenheter, vi får hoppas på det bästa, men folk brukar ju alltid gå före en annan.
så sån tur har man väl inte. cross your fingers.

vi hörs när vi hörs, jag ska gå och införskaffa mig lite mer pengar på kontot! 
snart är det dessutom midsommar, antagligen blir det smögen, eller blir det skåneland. VI FÅR SE! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback