Dreams.

It's something unpredictable, but in the end is right,
I hope you had the time of your life.

So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time.

så myckert minnen, så mycket saker som gick i upplevelse. USA har otroligt mycket och erbjuda.
det finns alltid nåt man drömmer om att se, allt från shopping i New York City, till en rundvandring i Grand Canyon, till att rida hästar i Texas. drömmar slå in i detta land.

min största var förhäxad huset, ni anar inte. huset i min favorit-serier?
som jag kollar på varje dag? som jag älskat sen jag praktiskt taget föddes.
Jag har fått se de mer än tre gånger, sista gången var lite "jaja här är det" - de blev lite vardag de också.
men första gången, med Evelina, det glömmer jag aldrig. 
Vänner-soffan, Serien vänner?! som jag älskar ungefär lika mycket, soffan mina 6 favoritvänner har suttit i. 
åka till San Francisco var även ett ställe jag länge önskat, just för förhäxad ska liknas vara därifrån (nu är de ju inspelat i L.A som allt annat) - Men där har jag varit 4 gånger nu, och det makes fortfarande no sense. 

mycket saknas i livet, detta är saknat.
 
 


New York, Seattle, San Francisco, Los Angeles, Hawaii, Las Vegas. 
 
 

Kommentarer
Postat av: fittfia

ahahahaah!! Malin!!! vad fan är det för fel på din dialekt i filmen?? men söt iaf, (måste säga något snällt så du inte blir arg)

Svar: Jag umgicks ju fan med en stockholmare?!?!??! så jag ändrar ju för helvete dialekt efter folk! sjukt mig.
Malin Ottosson

2013-07-05 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback