14 Juli.

dagarna tickar på i denna hålan.
tosia bonnadan är över för denna gången, jävla namn dessutom, Tosia Bonnadan. 
fredagen var riktigt seg, jag var seg, alla var sega, det var bara segt.
igår däremot, herregud. så himla roligt. Jag körde - vilket alltid är skönast så man kommer hem, men det blev för jävla kul, fick dessutom höra "du är fan den roligaste och mest konstigaste person jag träffat i mitt liv, och du är nykter?" - Karusell slog jag t.om med på också, och en jävla massa dans i öltälten.
den kvällen glömmer vi nog inte på ett tag - men som alltid så hinner man aldrig med marknaden för man drar alltid ner så sent, så det var upp i ottan idag med folket och ner och köpa allt man alltid gör.
de obligatoriska sakerna som kolor, något indian-aktigt, något thai-aktigt och lite sura remmar! 
100.000-150.000 besökare ska alltså gå samma ställen, jag blir lika tokig varje år.

nu är det dags för jobb, som alla andra dar denna veckan, men den 25e går jag av. 
perfekt dag att gå av också, den 25e smäller det!!! - så att säga.

det har också slått mig att jag ska "behöva" sitta i Malmö i tre år.
jag vet inte om jag klarar det, 3 år på ett och samma ställe, kommer klia i röva.
tur man får ha utlandsstudier en av terminerna, får köra på det! - panik, glädje och allt börja infinna sig.


min värdmamma skickade till mig på fb:
min fina grace, haha vill bara krama om de! 
 


 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom till mig och plugga den terminen :D Om jag nu satsar på en BA

2013-07-14 @ 17:17:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback