mot stockholm.

bokat och klart. 
bilderna under är tagna sommaren 2010. - som jag önskar det var sommar istället.
stockholm är som finast då. (är väl alla städer egentligen).
anyway, jag ska äntligen få träffa Emma och Evelina! så fint det kommer blir.
dessutom bokat upp Rasmus och Sebastian.
det kommer bli otroligt vackert, förhoppningsvis får jag pengar i födelsedagspresent om sisådär 2-3 veckor.
så då har jag egentligen inte förlorat på denna resan (y) #smarttjej.

sen efter stockholm åker jag till skåne och stanna lite, och skicka ut CV, hela skåne kommer hatar mig.
kommer vara precis överallt kan jag tala om.

nu blir det tingsryd, ha en fin måndag.
förresten så saknar jag calleballe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback