Jävla dag!

Sitter på tåget... Varit en jävla natt och resa! Vaknade vid tre och hade såna galna kramper i magen, det är ju inget ovanligt men jag tänkte jag måste gå och hämta en Alvedon, sagt och gjort ... Inte riktigt gjort! På vägen tillbaka svimmar jag på toan, jag kallsvettas, skakar och benen kan inte bära mig, få glatt krypa till sängs! Där det lugna sig...

Som den funderare jag är, tänkte jag att jag va la bara trött och fortsätter min resa mot huvudstaden! - väl på tåget kommer mitt skakandes tillbaka och svettningar, samt börja jag yra! Och så var de bara och sätta igång med att spy ner halva tåget ...... Trevligt men skönt!!!!!!!!

Detta är tredje gången detta händer på 1 månad! Jag ha fina förklaringar till alla gånger, matförgiftad, och influensa!

Idag ha jag inte någon, mer än att jag glatt få gå till doktorn när jag kommer hem!

Anton slutar jobbet tidigare och möter upp mig så jag slipper svimma igen! Är lite nojjig över det! Emma och jag få träffas till helgen istället!

Men dags och göra Stockholm osäkert :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback