Hejdå Blekinge!

träffat allt för många hundar denna veckan, blir bara mer sugen varje dag.
men vore inte rättvist för hunden, inte ännu. tror jag velat ha min samojed sen jag var minst 16.
och den kommer att komma, i sinom tid. sålänge får jag väl gosa med andra! 

imorgon åker jag mot huvudstaden, behövs verkligen. 
emma möter upp mig när jag rullat in .. åh, min fina vän! en gång om året sen 2005 har vi träffats.
2012 blev det inget, så en kram från min "sjäälsfrände" som vi så fint kallade oss i början, kommer blir otroligt fint. - att alltid ha den tjejen bredvid mig i vårt och torrt. oavsett avstånd. men imorgon så <3.

och så får jag tacka finaste fluff som erbjuder sovplats och ta hand om mig med mat! :)
va först lite otaggad på att åka, är rätt "lat" på att resa, kan låta hur dumt i huvudet som helst, haha.
men oftast bruka jag ångra mig innan varje resa, för jag är så trött på att packa osv.
men sen vet man ju, direkt man är där, så älskar man det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback