fin dag.

malmö fick sig ett besök, lunch med Marie, vi har inte träffats sen innan vi åkte till USA.
Usa första gången får jag väl säga då, Juli 2010. det blir tre år iår, samtidigt känns det som vi sågs igår.
Herregud, tre år sedan vi satte igång med våra au pair äventyr? tre år sedan jag tog studenten? 
efter det kilade jag hem till Anna och fick i mig fika och mysa med elsa (hunden) som jag inte heller sätt på säkert nåt år eller två. fint och ta igen minnen!

Jag: men han gick i min klass i 7an,8an,9an ..
Anna: huhm, det låter bekant.
Jag: nåt känns konstigt ... vafan, du gick ju också i min högstadieklass?
Anna: JAAAA!! JUST DET.

det börja bli dags att röra sig mot blekinge igen, för begravning, för att ordna och dona.
vissa människor borde förövrigt har en fet jävla käftsmäll som håller på, vuxna människor.
USCH! - det börja förövrigt närma sig februari, JAAAAA!!! vår snart.

gårdagen bjöd på jeansshopping med sofie och nellie, plus fika med blåbärspaj.
och annat ståhej, har förövrigt gått in de där jeansen idag, sitter som en smäck! om än lite feta lår! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Äh, du är jättefin!

2013-01-30 @ 20:45:19
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback