3 Januari.

dagarna springer iväg, imorgon åker jag hem till blekinge igen för att fixa och dona med lite saker.
nyår var fin med calles vänner, sjukt god mat, goda drinkar och en jävla massa raketer jämfört med hur det brukar vara hemma. 

what else? fixat arbetsförmedlingen (död) - sökt lite jobb, men inte ens i närheten av att ha satt igång.
det kommer snart trooor jag, blir väla idag igen, plånboks letande fortsätter.
först lite JVM, Sverige senare i eftermiddag mot Ryssland, viktigt viktigt, tror dock de förlorar.

fått min julklapp av grabben, fick en väska jag önskat mig hur länge som helst, en adidas. SÅ FIN!

Nytt år, nya möjligheter - som alla år! 
2011 var ett extremt bra år, trodde aldrig 2012 skulle kunna slå det, men det gjorde det.
2012 var ännu bättre, och återigen säger jag, 2013 kommer aldrig kunna slå det - vi får helt enkelt se! 

Frida Nordstrand på viasat är SÅ KASS förresten! vad gör hon där? 
nåja, nu Kanada mot USA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback