28 Januari.

min 22 årsdag blev bättre än många andra födelsedagar.
min 20e firades i thailand, den 21a i USA och den 22a här i skåneland. 
på kvällen lagade carlbanan middag, lax och ja vad man nu har till det .... gott var det åtminstone.
skor fick jag också av familjen, perfekta! alldeles för mycket egentligen.

vad har mer hänt i dagarna? träffat carlbanans vänner, träffat annie nere i lund. 
sökt ännu mer jobb, tackat nej till ett jobb (usch) ätit middagar, träffat kallingefolk på tycho. 
på onsdag ska jag ner till malmö, träffa Marie för en fika, senare möta upp Anna. 
åh, så fint det kommer blir, blir mycket skitsnack kan jag tala om.

idag fick jag luggen klippt av soffelopp, jag är så påhittig med namn förövrigt. 
nästa gång en frisör sätter sig i knäet på en för att ta luggen, ... det ni. 




















sån liten gosing. mycket bebisbilder.
imorgon blir det jeansköp, hade behövt mina brudar för lite tips här nere, det får blir så när vi har egen lägenhet.
dra vi hit hela blekinge, HURRA! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback