22 år sedan!

då har man slagit över till åldern 22. - det känns ... fast nej, livet leker! 
Jag söker jobb, jag kollar lite utbildningar här i skåneland. planera dejter med vackra vänner i veckan!

Idag har jag fått bakta frallor, tulpaner och presentkort av calles vackra familj.
var ju inte bara honom jag fick för ett halvårsen, utan hans fina syster, och hans underbart snälla föräldrar (plus marie såklart) - så idag är det min dag, och då får man bestämma precis hur man vill ha det, right?
alltså långpromenad med vovven, JA! och middag ikväll, blir så vacket så.
nu kommer lite instagram bilder från veckan som gått.

nu får ni hålla tummarna för mig att lite jobb dyker upp här i veckan, måste måste.
tackar alla för fina grattis sms, samtal, facebook-meddelande och allt man kan göra.
ni är guld allihopa! 

 
på polisstationen. 
 


På Ikea. 
 


torres!
 
 
mina vackra tjejer i sjukt dålig upplösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback