11 Januari.

JAA min plånbok var återfunnen ............  i malmö.
förstår inte om man åker ett tåg, Malmö -> Stockholm, och de städar vagnen i stockholm, och ta ut alla grejer, men sen kör tillbaka det i malmö, för deras hittegods-avdelning är där? folk som hoppa av i stockholm, är väl antagligen i stockholm? - men inte mycket och göra åt, de har den åtminstone.
det ENDA jobbiga är att jag har ingen ID-handling, ingenting. för biljetten hem behöver jag ID-handling. 
förhoppningsvis ska det väl gå, får förklara situationen på tåget. 
tur vi inte ska ut i helgen, får planka in isåfall. 

Tur att jag har en snäll pojkvän som förde över till antons kort igår, och en snäll pappa som förde över idag.
dumt jag inte hade min swedbank-dosa med mig upp, hade jag kunnat göra allting själv, men nu vart det svårt.
hade ju kunnat gå in till swedbank och ta ut där, men dom behöver ju ID ... haha livet <3
vad man är handikappad utan det märker jag nu.

Nåväl, tur jag ska ner till skåne på tisdag, då jag har en intervju i Malmö på onsdag.
kan jag hämta upp den då! 

nu ska jag in till stan och möta upp Sebastian för en liten lunch! 
nu kommer alla Santa Barbara känslor komma tillbaka, haha som jag försökt gräva ner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback