sov så gott.

14 Januari 1979 - 14 Januari 2013 <3
 
att en dag kan vara hemsk och vacker samma dag. 
7 Februari, dagen då vi tog farväl, farväl av min bror.
Kyrkan var så vacker, så otroligt fina blommor, ljus och alla människor som kom. 
det var första gången jag grät .. men samtidigt insåg jag att vi ska hålla en begravning för min bror igår. 
chocken la sig nog, verkligheten kom ikapp. 
när jag såg min brors barn gråta, så var det outhärdligt. 

i slutet när min brors kompis kommer fram, och säger.
"sist jag träffade din bror, pratade han bara om dig, hur stolt han var över dig, och hur glad han var över dig." 
älskade du, vila ifrid. nu har du fått ro, precis som du behövde! all ångest och oro är nu borta. 
det är dock fortfarande overkligt att förstår att jag bara har en bror kvar här på jorden.
jag tror den känslan aldrig kommer att komma ikapp en, jag kommer alltid ha mina två knäppa bröder. 

jag väljer att lägga upp lite bilder på alla blommor, till alla er som inte kunde vara där. 
eller till alla er som var där och vill se det igen. 
låtarna som spelades, var Nordman och Gärdestad.  - Nordmans låt var alldeles perfekt. 



 
 
 










 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va vackert Malin! Jag vet inte vad som hände eller hur men oavsett är det inget man någonsin kan förbereda sig på,man får ta sig igenom det dag för dag på sitt sätt. Jag finns här. Många kramar <3

2013-02-07 @ 20:13:55
URL: http://michaelapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback