sommaren 2011 <3

det är helg, och jag är i extas. 
är så otroligt skönt och vara hemma, bara umgås med alla mysiga människor. 
idag blev det en shoppingrunda .. hårfärg! ska ha i lite blonda slingor tänkte jag, så jag kan komma så nära som möjligt en färg där utväxten syns så lite det bara går! 

ikväll skulle de blivit kalmar, men jag dra ihop mina tjejer för middag, godisaker och mys! 
imorgon hoppas jag på att Derry kan blir feberfri så jag kan få träffa honom också! jäkla feber.

dagiset ringde, börja jobba på tisdag, med småttingarna, åldrarna 1-3, åh ska mysa hela dagarna! 
ironiskt nog hette avdelningen bråkmakagatan! 
dags för en dusch må jag tror, kan inte går runt och luktar skit hela dagarna, det håller ju inte! 

sommaren 2011 var bästa sommaren, alla var hemma, alla hade tid för båtturer, mys och skitsnack.
i somras var knappt någon hemma, alla var på flykt, det blir väl så ... 
båtturer i skärgården är förövrigt det bästa jag vet, en svensk härlig sommar! 
blekinges skärgård, sann lycka! 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback