jobbintervju.

ny vecka, nya möjligheter, right? 
så sant som det är sagt, för en stund sen ringde ett jobb som ville ha mig på intervju imorgon.
eftersom jag bara fått timmar på dagiset, så söker jag såklart annat också, som heltidsjobb osv. 
så då får ni hålla tummarna för mig, i helsingborg blir det denna gången. 

annars har jag och calle kollat runt på lite jobb i norge. det ni.
tur som det är, så har jag min bror, en drös med kusiner, och alla vänner där uppe som alltid kan hjälpa till, hur man går till väga. - vi får se hur det blir. det finns ju alltid jobb. 

till helgen fyller nellie hela 1 år. och jag kommer äta så mycket godsaker, att det är bäst sofie ställer sig och gör dubblelt av allt. - gårdagen spenderades förövrigt en stund hos dom med thaimat och mys. 

i lördags blev det våfflor, melodifestival och sånt som hela resten av svenska befolkningen gjorde.
helt ok omgång tyckte jag nog!

 
 


utsikten mot danmark, super fin solnedgång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback