första dagen at work.

halå i vinterlandet.
här nere åtminstone, snöat hela dagen känns det som.

dessutom har jag jobbat klart min första dag, timmarna bara flög iväg.
inte direkt som tarkett, då man bara väntar på att få gå hem, nu var klockan helt plötsligt hemdags. 
mycket namn att lära sig, mycket saker att hitta, men det kommer man ju in i, herrrrregud.
men då var man igång och skönt att göra något.

det var min snabba uppdatering, ska ta mig en varm dusch och äta kladdkakemuffins som min man bakat. 
vill helst gå och lägga mig direkt, gå upp klockan 7 är ingen höjdare .... men jag försökte tänka tillbaka på min tarkett-tid, då jag fick gå upp vid 04:45 ..... helt plötsligt var 7 en sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback