finally some good news.

lite glada nyheter, äntligen.
ett dagis här i landskrona ringde mig imorse, jag låg såklart och sov ... men jag ringde upp och bad om ursäkt.
bättre än att inte ringa alls, och sa de hade jobb till mig nästa vecka - även om det är timmar lite här och där, så är det en början, och dagis var ju det jag hoppats på mest, så jag är hel taggad.
de frågade om jag kunde börjar redan denna veckan, fick förklara jag hade begravning att dona med.
men sånt brukar ju folk förstår rätt så bra, så det vart inga problem som tur var.

så jag är på gång, att få göra något dessutom är det jag längtar efter, gått hemma i över en månad nu.
och erfarenhet, speciellt med kids, samt få in en krona här och där är ju guld! 

men nu ska jag spendera sista dagen i skåne med lite spring och mys.
och i veckan får jag äntligen träffar mina tjejer igen, saauu fint det kommer blir! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback