30 degrees in february.

30 grader i februari, en svensk serier från 2012. 
lite snabbt och enkelt - olika människor som reser ner till thailand för alla olika anledningar.
inte ett rätt i huvudet på någon av dom. men sjukt bra serie, 10 avsnitt. - 1 timme långa. 
den spelades i sverige för ett årsedan, men då jag bodde i USA tills nu så har jag helt missat detta.
hur scenerna är filmade, hur klippningen är gjord är fantastiskt tycker jag, och bra skådespelare dessutom, som lever sig in i rollerna, helt tagen är jag, speciellt över att det är en svensk mini-serie. 
man blir ju lagom sugen på en trip ner till Thailand, det var väl det som var tanken kan jag tänka mig. 

kommer hem till bleeeeekinge på tisdag förövrigt! see you all then. 
skåne får flyta bort till danmark sålänge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback