16 februari.

idag mina vänner, för ett litet årsedan.
satt jag på en buss, påväg bort från Santa Barbara, till Los Angeles och till Evelina.
det var första gången jag såg Förhäxad huset, a dream came true. 
vi åt på cheesecake, vi åkte till cafét där de spelade in O.C. 
helt enkelt världens bästa helg, och så många drömmar som slog in den helgen.

igår lagade vi mat, tacos blev det och såg på The Pacific. 
balle hade tänt ljus och gjort det så fint. och jag fick påskmust. 
nu lagar han frukost till mig, jag fick inte komma ut i köket iallafall, ska bli spännande.

vi får se vad dagen har och erbjudar, jag antar det inte blir Los angeles och förhäxadhuset iaf.
men något annat skoj ska vi nog hitta på.

Igår förövrigt, när vi hade vart på IKEA, Väla osv. 
så tycker vi, att vi känner igen ett ansikte, tvärstanna bilen och se Louisa.
helt galet, i Helsingborg (vi båda bodde i SB i ett år) - så kul.




















Kommentarer
Postat av: evelina

Du är bäst, och vår helg var absolut den bästa EVER <3

2013-02-16 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback