15 Februari - Sofias födeeeelsedag!

hej alla barn!

veckan är slut, allt har gått finnemang på dagiset, fått mysa med massa småknodd hela dagarna.
att man får torkar snor och byta blöjor 24/7 är mindre kul, men allt det andra.
en kille sprang till mig och sa "jag tycker om däääj" på riktig rälig skånska. - så söt.
nu får vi se när jag få jobba där nästa gång, för nästa vecka är det ju sportlov, och inte många barn. 

whatelse? alla hjärtans dag har varit, betyder att min bror har blivit ett år äldre.
jag hade fått blommor som stod och väntade, men det är ju en rätt fjantig dag.
jag och balle firar ju varje dag, fick rosor senast i söndags, och middagar.
så just gårdagen är inte speciell - men idag ska vi äta tacos, och kolla krigsfilm.
för det var vad vi gjorde för ett årsedan. - i SB, men taccos, krigsfilm och blommor. 

nu ska jag ner till stan och fika med sofie, sen blir det IKEA och väla en snabbis.
Har en fin fin fin fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback