so this was christmas.

så vart denna jul över. - som sagt, nu går vi mot sommaren!!!
Jag fick allt jag önskat mig och ännu mer. iår blev det mycket nödvändiga saker, skrivblock, pennor, handdukar,en massa pengar till london, krämer, strumpor, kroppssaker, biocheckar, tomte, pengar igen, böcker, osv. - imorgon ska jag bara få med mig allting hem också. - sen ska jag fira med Carls familj. 
 
känns som jag knappt hunnit med ett skit fast jag nog hunnit en hel del egentligen.
träffat de flesta vännerna nu, idag har jag hunnit med en jävla massa av dom känns det som, i måndags blev det så jävla mycket skratt med Sofie och Miranda - och ikväll blir det ju lite juldagsfirande som fest och utgång osv.
DÄRAV ska jag nu lägga mig och ta en liten nap, för annars är jag inte människa ikväll. 

imorgon beger jag mig som sagt tillbaka till skåne, ska bara njuta av all ledighet med min man innan vi sen dra iväg, SOM jag ska shoppa och så kul vi ska ha det - bara att hoppas inga stormar eller skit kan hindra oss nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback