hurrahurra.

Glömde ju berätta jag sitter och lär mig tyska nu för tiden, lite vid sidan om både skola och jobb.
går helt okej, grammatiken är fan inte lätt - men är glad man har både svenskan och engelskan då mycket är likt. 
det var ju inte så roligt med språk på varken högstadiet eller gymnasiet, men nu gillar jag det. Tyska va ett rätt enkelt val då många av mina vänner är från tyskland (skulle va kul och prata med dom, plus de kan hjälpa mig, hehe) vi får väl se hur långt jag kommer i den processen innan jag tröttnar - ELLER har för mycket att göra?
lite segt kan det ju blir att läsa 100 procent på Malmö Högskola, jobba 30-60 timmar och läsa tyska.
men det blir vad man gör det till? right right right! 

skolan är slut för detta året också, på måndag syns vi Ronneby! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback