High Five.

hur gött är det inte att sluta runt lunch, komma hem, klä om till riktigt jävla mjuka byxor, lite tjockare och mjuka strumpor och bara lägga sig i sängen? läsa expressen, kolla runt lite, kanske slumra till någon sekund? (eller timma) det har blivit en rutin för min del iallafall, om det är bra eller dåligt vet jag fan inte ... själv anser jag att den är jävligt fin och en viktig stund på dagen. MEN då kommer mitt problem. att jag vill gärna träna så jag har det gjort innan 4-5 tiden, för där efter sen är jag bara ALLDELES för slö alltså. då rör jag mig inte. om vi inte snackar fikor eller liknande va, då rör jag mig gärna. för det är ju skönast att va på gymmet innan allt folk trilla in efter jobb ... men nu har jag ju hamnat här? bland täcke och kuddar. hur i helsicccckkkee ska jag kunna resa på mig nu?
Det blir en ond cirkel mina vänner. riktigt ond. det är ju verkligen döskönt efteråt och jag måste egentligen duscha idag .. så då kan man ju lika väl träna lite? - det är också ett problems of mine. duschning. ÅÅÅÅH jag tycker det är så tråkigt, resa arslet, klä av sig, bli kall, få igång varmvattnet, frysa lite till innan dess, fått igång varmvattnet men för oss veklingar så börja man med att skölja fötterna först. Man springer ju inte in med hela kroppen i duschstrålen? utan man kör ju det säkra före de osäkra. IFALL vattnet råkat bli kallt.
sen står man där, jävligt gött när man väl duschar .. och så ska man ut? till kylan, få av allt vatten, på med kläder, fixa, dona ... NEJ! NEJ! NEJ! det är inte kul. man borde bara bli ren och tränad .. av sig själv. 

Okej, det var nog fan det. lite i-landsproblem i vardagen .. dom är fina egentligen.
Idag är dessutom min enda lediga dag från jobb, så jag känner lite att idag chillar vi, så kör vi hårt ut resten av veckan. PERFEKT. fan älskar att bolla ideer med mig själv, blir så jävla bra då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback