Great weekend.

här kommer jag ändå, med en liten uppdatering.
helgen har väl varit fantastisk. more or less.
i fredags efter jobb åkte vi och bowlade (där jag jobbar) lite märkligt att vara på jobb och umgås med folk och slippa jobba, men vi blev ett stort gäng, tjejerna mot killarna - vet inte hur det blev men gick förjävla bra för mig iallafall! - gårdagen bestod av flytt - alltså gudarna ska veta hur tråkigt det är att flytta! Men tillslut stannade jag i nya lägenheten och gjorde iordning Nellies rum, så mysigt! Dessutom fick jag rota igenom Sofies garderob och hittade en klänning till mig på juldagen .. det är trevligt med vänner!!!
på kvällen drog jag med Beatrice och company på fest, och sen ner med grabbarna ut på stan och mötte upp Anna och tjejerna. - fantastisk kväll. älskar att jag känner så mycket folk här nu att oavsett om jag går till endel av baren så hittar jag någon där osv osv. - Loooove it.

bytt julklappar med min karl förresten, han fick skjorta och presentkort.
Jag fick ett ipad-liknande skal till iphonen, hur smidig som helst och Sir Alex självbiografi ... lusläsning.
fick dessutom julklapp från jobb, inte alls tokigt! 

fick någon form av kärleksförklaring 02:00 inatt av Bea dessutom, iallafall till Carl.
"Carl, jag tycker om dig ... mest för att du träffade Malin, så att Malin kom till Landskrona så att jag få har henne som vän" - Ja så sant, sån tur att jag har Beatrice.

Imorgon ska jag få träffa massa goa vänner <3
 
 
 
 
 
fina Matilda till vänster och Beatrice till höger.
 
 
på festen skriker Lucas "Här är min svärsyster...eller svärgerska????" 
Jag känner lite hur fel det blev här .. Carl's Systers pojkväns lillebror ... 
 
 
 
Finaste Anna som jag jobbar med, världens goaste tjej. Och Lina som gömmer sig! (also from work)
Känner mig nu as liten som skriver en text till alla bilder .. sen när fan hände det?
Men så ni vet vad det är för människor i mitt liv iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback