bring it on 2014.

kan inte förstår att jag för snart ett år sedan lämnade Santa Barbara, Californien och USA.
(förutom min lilla visit i våras) - ett helt år har gått alltså? jag har inte hunnit med eller gjort alls lika roliga saker som förra året. sen blev ju ifs inte 2013 så himla bra som varken 2012 eller 2011. de åren kommer aldrig toppas. 
men 2013 blev faktiskt fin på något sätt. Det började ju på sämsta tänkbara sätt. 
men jag känner att därefter har livet bara gått rakt uppåt, och jag har försökt se livet på bara positiva sätt.
att allt jag gör ska vara kul, att inte ta livet på för stort allvar, att inte stressa så pass mycket att man mår dåligt av det, att göra precis vad fan man vill, att ta vara på nya vänner, gamla vänner.
att le, le hela tiden. överallt. Jag har försökt muntra upp alla andra detta året, men jag trivs med de.
finnas där för andra. jag är ingen expert på de och jag har inga ord när det kanske väl behövs, men jag skulle släppa allt för mina vänner. och det vet de nog om. 

2013 blev bra. faktiskt. Det blir vad man gör det till, right?
det började sämst och sen dess har de bara gått uppåt, 2014 kommer nog bara bli bra!
Jag har stora förhoppningar men jag har också lärt mig att livet kan förändras hur snabbt som helst.
Men humor och skämt har varit mina två räddare iår. att ta allting med en liten klackspark. 

om tre veckor dra vi till England och inleder det året där, hur toppen?!?!? 


Kommentarer
Postat av: Sofie

du är verkligen en fantastisk människa och en underbar vän. Just nu ör du en av mina största stöttepelare. Lyfter mig när jag inte orkar gå. TACK!

2013-12-09 @ 23:26:45
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback