5 December, alreadddy?

Stormen Sven drar in idag. fan så mycket stormar de blivit på så kort tid?
tågen börjar ställas in nu, MEN jag har tur som bara gick i skolan i tisdags, så jag slipper röra mig, ja mer än till jobbet och gymmet såklart. - Jag hoppas INTE på snö, jag gör verkligen inte deeee. helgen blir späckad.
Fredag jobb 15-00, ska försöka dra så foooort jag kan så jag kan möta upp lite tjejer ur klassen som har julmys. 
var ju planerat jag skulle med helt, men ja jobb går lite före. och lördag är det jobb 12-19 och sen nightcap? som Maxicup hemma på annandagen! så jag är taggad, älskar det där. så direkt efter jobb får man sitta där och känna fotbollsandan! Hela grejen är så fantastisk. sitta i en idrottshall, känna korvlukten, svetten. Lika dant i en ishall, känna korvlukten, varm choklad, isen, kylan - åh så mycket barndomsminnen!!! 

Och söndag ska vi ut och gå 1 jävla mil. denduuu! 
söndagar är milen för vår del.
Vi hörs efter helgen alla goingar, nu ska jag ner till bibblan och hämta lite böcker.
dags att kryssa av lite skit innan jul nu. DET är ju såååå nära, den där julen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback