2 December.

2 jävla December? kan inte förstår det. 
snart julafton, snart england, snart nytt år, snart april! <3 
igår bakades det lussebullar, tände ljus, fixade med ljusstakar osv osv, ni vet? det klassiska advents-sakerna.
och så lite jobb på det blev de också. denna veckan som kommer känns de som jag jobbar alla dagar, och hela fredag och lördag, men jag räknade ut att jag kommer TYP jobba lika många timmar denna veckan som TYP hela förra månaden, så jag kan se pengarna rulla in på kontot den 23 December riiiiiktigt fint! ;)

I lördags kutade vi rundor på IKEA och Väla, lite julklappar och tomteskit. 
på kvällen drog jag till Malmö och Lund och mötte upp Derry och Viktor, för fotboll, mat, mys, skitsnack osv.
alldeles lagom och fin helg, lång och utdragen! 

nu är det dock bråttom, ska möta upp Emma nu! 
vårt arbete ska in idag så ingen lugn och vila, meeeeeen som vi legat i, så är vi typ klara! 

vad fan annars? jag kommer hem till jul, och tydligen mina Oslo-tjejer också, så jag får stanna liiiiite! FINT.
Och Paul Walker har dött? vår egna Santa Barbara-bo .. inte för jag bryr mig direkt, men nu blir ju inte filmerna han var med i klara? och jag ÄLSKAR ju hans bilfilmer! - LITE trist. 

nu kommer alla bilder sen helgen jag var hemma och fram till nu, HURRA.

 
 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback