HÄJHÄJ!

Nu har en helg till sprungit iväg.
jag har suttit barnvakt åt en sjuk Nellie, men vi åt kinderägg och busade ändå, och grät och skrek lite, men så är deeeet! Vart på kräftskiva, - kan vara den sjukaste traditionen? men kräftor är gott så jag skiter i vilket. 
vi har hunnit med Ullared, härifrån ta det ju max 1.30 .. knappt ingenting. 
blev en hel del nödvändigheter, sånt som alltid går åt, tvättmedel, duschkrämer, gardinstänger osv osv. 
det har blivit lite fotboll, badat i vårt badkar, jag som inte haft badkar på ... minst 10 år, njuter faktiskt av det nu! 

idag ska jag tvätta och baka bullar, herregud.
sen till IKEA för att ikea inte kan skicka med rätt storlek på sakerna från början ... ARG! så jävla onödigt. 
och United - Chelsea ikväll, och imorgon skola ... herregud? skola liksom. 

26 Augusti idag, om ett par jäkla månader är jag 23 .. 23? vad fan.

 
 
 
 
förövrigt är jag oehört tacksam för den här bruden i mitt liv.
att jag hade sån tur att min pojkvän hade världens finaste storasyster?
Jag förklara ju alltid sofie som "calles syrra" men ibland kan de kännas som vilken fin vän som helst.
kan berätta vad som helst, om det så handlar om calle så är det inte "det är faktiskt min bror du pratar om"
thank god. - så det här är nog Landskronas bästa brud, det får ni skriva upp! 
en riktig ängel som är värd allt bra i världen!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback