fär och flänger.

då sitter man hemma i ett soligt blekinge igen. 
men det är "sista" gången jag pendlar såhär nu, nästa vecka blir jag skåning på heltid.
imorgon börja min sista runda på Tarkett för denna sommaren, fantastiskt fint.

nu står jag också med på kontraktet, jävla bök det där med lägenheten, men nu vart det klart.
Jag har också fått lite extrajobb i höst? fina sofie har fixat på hennes jobb Curla, som instruktör.
men eftersom jag pluggar, så får vi se hur mycket det ens blir, när scheman passar ihop osv. 
men helger liksom? - jag är super nöjd, slipper jag kanske snåla sådär fruktansvärt hela året. 

fick ta lite bilder, sovrummet är ju helt klart, köket också, inprincip.
vardagsrummet får ni vänta lite med, halva delen ser fortfarande ut som kaos, men vi är på gång, wiho.

nåväl, in i gruvan! - hoppas på att schemat för högskolan kan komma ut snart?
nästan alla andras schema har kommit ut för alla andra program, men inte mitt - så himla typiskt. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback