28 aug.

första dagen i skolan, Jag fick lära mig en hel del, t.ex att jag ska läsa 4 år och inte 3. 
kom inte och säg till mig att skola inte är lärorikt ;) Jag vet ifan vad jag fått tre år ifrån, jag var 100 på det, nu kan jag bara hitta 4år överallt, så ni kan hitta mig i Malmö i fyra år framöver. 

anyway, första dagen, alltid lame, alla är typ tysta och blyga och dryga.
Jag hittade ett par internationella studenter, från Canada, USA, Tyskland osv. 
så himla mycket roligare, lättare, allt. öppet. Hatar svenskar. Ja, de blir alla säkert mer öppna osv.
men kom igen nu för jävlen svenskar, man kan prata med folk man aldrig träffat förr, och JA det fanns säkert nån i det rummet som gärna pratade, men det är rätt svårt och hitta en av typ 300 eller vad vi nu var. 
Efter många år utomlands, ser jag skillnad på våra länder, Svenskar är instängda och dryga, vad folk än säger. 

ANNARS: har det varit lärorikt, blivit medlem i alla jävla förbund känns det som. 
men nog om det, där ska jag va i fyra år, så ni lär får höra en jävla massa skit om det med.

fick åtminstone träffa Jakob igen, som flyttat från stockholm hit, hurra. 
åkte hem och precis när jag kommer innanför dörren så kommer Maggie och hennes pojkvän.
så himla roligt vi haft det, tre år har ju faktiskt gått, men känns som no time at all. 
vi promenerade omkring här, pratade om allt mellan himmel och jord.
jag bjöd på bullar och choklad, och jag fick tysk vodka av dom (y) hurra! 

de va fascinerade av våra hissar? att de bara var en dörr man öppnade? haha.

Nu har de redan cyklat vidare iallafall, de cyklar som sagt genom sverige, hade haft ont i röven efter första timmen, men tyskar är galna, har alltid sagt det! :P

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback