vilken otäck klump.

gårdagen bestod av fika med sofia, på mandeltårtan? HELT missat detta ställe i ronneby.
hur det nu är möjligt? fruktansvärt fint och gott där inne ju?! och en långpromenad i det vackra vädret.

efter de åkte jag raka vägen hem till sofie, med sarah och andrea, för att ta farväl av vår normann.
det är lika tungt varje gång faktiskt, idag är dagen då alla andra åker hem också ... 
och ronneby blir återigen lika tomt som den alltid är ... sorgligt.
dessutom slog det mig i lördags, när vi satt där på den festen, ursäkta ordvalet, men bland tattare.
att här kommer jag får sitta nu till typ augusti då jag förhoppningsvis kommer in på någon högskola här i världen.
augusti kändes helt plötsligt så jävla långt bort .. och jag fick den mest otäckaste klumpen i halsen.

ska jag sitta här? till augusti? i kallinge/ronneby?!!! - nej fy fanken! det har jag inte gjort sen studenten.
det vore ju en annan sak om alla varit här? som under gymnasietiden. 
men alla har verkligen nästintill flyttat ... och det kommer jag med göra, i know! MEN tills dess får den där klumpen sitta, och hoppas på att Juni kommer fort så man kan få lite sommar i sig!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

kom hit så länge vettja!

2013-04-01 @ 19:01:01
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback