Sol och doft.

Halihalå.
ÄNTLIGEN är det varmt ute, (okej, det beror ju självklart på vad vi jämför med) men det är alltså, vi pratar vårjacka här ;) det håller i sig i ungefär ... 1 dag, imorgon är det molnigt igen, ta vara på det lilla?!

anyway, helgen har rusat förbi, i fredags mös jag hemma hos min favorittjej sofia. 
och gårdagen bjöd på mys med grabbarna hemma hos sofi, och därefter utgång.
det slutade i att viktor spillde ut öl TVÅ gånger, den klantigaste människan som gått i ett par skor.
mötte dessutom vår gamla Psykologi-lärare, lite sådär awkvard då hon känns lika ung som oss, och ni vet, MEN TJEEENA!!! FAN VAD KUL OCH SE DIG!!! - nu är ju hon en av de bästa lärarna jag haft IFS men ändå?

dessutom har jag hunnit med att mysa hemma hos farmor, tiggt bullar, jag har pratat med englandfamiljen, blev inte mycket seriös prat direkt, mer än att tjejerna haft TVÅ veckors påsklov, vafanken?! det är ju i england man skulle vart barn i! -

vi hörs när vi hörs, as always. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback