I was filled with so much hate until I saw the Golden Gate

San Francisco med Hello saferide bör ni lyssna på.
man får såna SF-känslor att det inte går att förklara.
3 gånger fick jag besöka denna vackra stad under min tid i USA.
och den ligger delad första plats med Chicago som USA's bästa städer. (av de jag varit i)
Den har fan ta mig allt och lite till. Lovely san francisco. 

Seattle, New York, Los Angeles, San Diego, Honolulu, Milwaukee, Santa Barbara, Hartford - släng er i väggen! 
jag har inte många fler städer jag bara måste besöka i USA, jag vill mer åka tillbaka till NY, Chicago, SF osv.
de jag har kvar är Boston, Philadelphia och Miami - Miami är inget jag behöver känner jag, de andra två måste jag absoluuuut iallafall. men det kommer, herregud! Jag är ju bara 22?
 













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback