håll ut!

Det är april, vi kan knappast kalla det vår.
men solen har skinit flera dagar irad nu, då är jag mer än lycklig.
jag kan knappt bärga mig till värmen kommer, lyckorus i hela kroppen då den dagen infinner sig här. 

sitter dessutom och lyssna på tommy nilsson, ulf lundell, tomas ledin och Gyllene tider.
ÄR DET SVENSK SOMMAR PÅ GÅNG?! - "dina färger var blå" etc. jag ser pripps blå reklmanen framför mig.

folk får sluta gnälla över kylan nu, FÖR VÅREN ÄR FAN PÅVÄG !!! åtminstone.
vore värre om det var september och vi hade kylan framför oss?! 
vi kanske får gå igenom ett par snöfall till och några nätter med minusgrader.
men snart, super snart kommer vi har 4-5 månader av varma kvällar, dagar på stranden, grillning i kvällssolen.

nu ska jag åtminstone kirra mig iordning här, och dra ut på en lång promenad med mysiga vänner. 
kanske det blir en glass i solen också? - jo det får vi slå till med.
Tommy nilsson gör min dag idag .. tack för det! 


det kanske inte alltid är så jävla varmt i svearike under sommaren, det kanske regna endel.
men det heter trots allt sommar? och allt är åtminstone grönt? och folk är åtminstone lyckligare.
DET längtar jag efter. - dessutom längtar jag efter skatteåtebärningen, upp mot 10.000 in på kontot i Juni.
LYCKA LYCKA LYCKA! 















 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback