going back to where it all started.

Nu mina vänner .. har jag bokat en liten resa.
har länge funderat på om jag ska göra nåt spännande med mina skattepengar.

om en 1,5 vecka .. den 22 april åker jag tillbaka till Los Angeles. till Santa Barbara, till California.
fina maria som är där har en säng som står tom, så den är min två veckor framöver. - Gratis är gott!
det kommer blir så jävla roligt, träffa alla igen, vara i paradiset. att bara få vara, och må bra. 

Kan knappt vänta, var först lite nojig till att boka, då far min var så jävla besvärad ;) 
visst, det är endel pengar, men det är fan så värt det. - och jag hittade en liten fond som man inte riktigt visste om, så då kan man LÅTSAS och LURA huvudet att det var "gratis" pengar?

Vi syns snart Californien <3

 





Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

WIEEEEEE!

2013-04-11 @ 19:08:59
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback