3 April.

Herregud vad jag är trött idag? nog inte vart såhär trött på flera år, fruktansvärt.
gårdagen bjöd på en ny klippning gjord av Nina, sjukt nöjd, hur lent och fint hår som helst nu! 
hon tyckte jag hade lite ojämt och konstig form på de .... tror det är sofie som ställt till med de, jag skyllde på dig förresten?

därefter myskväll med glass, film och skitsnack, lovely.
idag var det upp i tid, jag och nina körde in till karlskrona för en shopping/fika-runda runt fina staden.
och upptäckte att karlskrona är ju fint, jag glömmer de varje gång! 

imorgon bär det av till skåneland igen, ska få träffa så mycket fint folk i helgen att det inte är klokt.
Marie och lollo på fredag, Annie och evelina på lördag, herregud en au pair helg typ?

jag önskar klockan tickade fram till 22, så jag kan sova ... 19.30 känns inte ok att lägga sig.

3 April förresten, idag hade jag en biljett bokad till england ... skulle vart hos min familj nu.
tur jag redan vart där då ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Vad långt ditt hår har blivit eller inbillar jag mig bara? :P

Svar: nej det har blivit skrämmande långt faktiskt! förstår inte, haha :P
ottosson

2013-04-04 @ 06:46:34
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha ehhh ja, du gjorde nog rätt i att skylla på mig. Men fina slingor iaf ;)

2013-04-04 @ 09:43:36
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback